Znowu brakuje mi czasu...

...na Was, Kochane T.T
Pisze na komórce, bo rozwalił mi się laptop -,-
Właśnie wróciłam z treningu, jestem mega zmęczona. Zjadłam za dużo ale odpuszczę sobie, zaliczając dzień gdyż trening jednak robi swoje, a w szkole też było dzisiaj bardzo aktywnie.
Dziękuję za komentarze pod postami, naprawdę wiele dla mnie znaczą :') ♥


Bilans:
Środa ~ XXX
Czwartek ~ 930-300=630 / 750 kcal

PS: Jakby którejś nie wystarczyło śniegu w zimie to zapraszam do mnie! Tak, w mojej miejscowości świeżyca ^^ A jak tam u Was?

Komentarze

  1. Deszcz ze śniegiem plus jak to na południu, cholernie mocny wiatr łamiących parasole ; ). Do jutra może pogoda będzie bardziej przychylna.
    Trzymaj się, Skarbie i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba mieszkasz gdzieś w okolicy *.* Ja też południe ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie deszcz deszcz i jeszcze raz deszcz :( nawet na spacer nie można wyjść :(
    odpocznij po treningu, prześpij się i wracaj ze zdwojoną siłą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję <3 I szkoda że nie masz czasu :( Tak to jest ale chociaż nie myslisz o diecie.. Śnieżek ma swój urok, mnie słońce dobija bo nie cierpie lata a te sie zbliża.... Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Leje deszcz aktualnie. :/ Gratuluję zaliczonego dnia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz