Witam Was ♥

To ja :) Lara- tak brzmi mój pseudonim, którym posługuję się od jakiegoś czasu. Możliwe że niektóre z Was mnie pamiętają/ znają, jednak nie chcę wracać do tego co było kiedyś. 


Założyłam nowego bloga po to, abym mogła zacząć tak naprawdę od nowa, jako zupełnie inna dziewczyna. Przez czas nieobecności miałam wiele problemów, ale i miłych doświadczeń, jakim było np. zakochanie się. Jest to jednak na tyle dobra jak i zła wiadomość bo jest to jednostronna miłość... jak narazie ;) Czekam na dalszy obrót wydarzeń. Może coś z tego będzie :) Wracam do blogowania, to się liczy!! 
Do jutra- jak myślę. Mój grafik jest mega napięty, ale mam nadzieję że znajdę na Was wystarczająco dużo czasu ^^ Trzymajcie się chudo <3

Komentarze

  1. Witaj :) życzę powodzenia, będę wpadać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło Cię poznać Kochana. Wgl miałam kiedyś bloga o takiej samej nazwie. :D Mam nadzieję że nie przeszkadza Ci fakt że dopiero dziś się odezwalam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że w ogóle napisałaś ^^ Dziękuje :)

      Usuń

Prześlij komentarz